- CONTROLAR QUE NO ES DEIXIN ELS LLUMS ENCESOS QUAN NO HI HA NINGÚ A L’AULA O QUAN NO CAL PERQUÈ HI HA LLUM NATURAL DE SOBRES.
- CONTROLAR QUE QUAN ELS COMPANYS AGAFIN PAPER DE MANS, AGAFIN NOMÉS LA QUANTITAT QUE NECESSITIN.
- CONTROLAR QUE NO ES MALGASTI L’AIGUA, QUE TANQUIN L’AIXETA, QUE L’OBRIN NOMÉS QUAN DE VERITAT ESTIGUIN PREPARATS PER FER-LA SERVIR, QUE L’AIGUA QUE SOBRI VAGI A UNA GALLEDA PER REGAR DESPRÉS LES PLANTES, ETC.
- CONTAR EL PRIMER I ÚLTIM DIMECRES DEL MES, QUANTS NENS/ES NO GENEREN CAP MENA DE RESIDU A L’HORA DE L’ESMORZAR (PERQUÈ PORTEN L’ESMORZAR EN UNA CARMANYOLA, NO PORTEN PAPER D’ALUMINI, ENVASOS, ETC.)
- PORTAR ALS ALUMNES DE 5è LES PILES SENSE BATERIA PER TAL QUE LES CARREGUIN.
jueves, 21 de octubre de 2010
TASQUES PELS ENCARREGATS VERDS A EDUCACIÓ INFANTIL
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario